forsøk på å samle meg selv

Heihei!

I dag har jeg skikkelig søndags-følelse -og det på en fredag. Det kjennes veldig fint å ha to ekstra dager fri, men jeg vet ikke akkurat hvor mye ‘fri’ det blir de to kommende dagene.. Jeg skal i konfirmasjon både lørdag og søndag, så jeg har nok å fylle tiden med, hehe. I morgen er det ste-fetteren min sin tur til å konfirmeres, og samme dagen skal min flotte Anne Thea ut i ilden. Jeg er enda usikker på om jeg rekker begge, men jeg skal uansett på besøk til Anne Thea på søndagen, så det er mulig jeg kun rekker Oliver i morgen, men sånn er det. Jeg har akkurat vært en tur på byen og kjøpt gave til Anne Thea, så nå er det ikke mye som gjenstår..

Ellers er jeg litt sliten i dag, for jeg klarte nemlig å tryne med mopeden i går. Det var på vei til trening, og jeg tenkte at det ikke var så ille, så jeg var med på treningen. Noe jeg kanskje skulle vurdert en gang ekstra, for det endte opp med at jeg til slutt ikke kom meg ordentlig på beina igjen. Jeg har slått hele høyre siden av kroppen ganske hardt, men ingenting er brukket eller noe. Jeg har bare en oppskrapt albue, og en sliten og vond kropp. Men det kunne gått en del verre, så jeg klager ikke så mye. 

(Q) Skal dere i noen konfirmasjoner denne helgen?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg