clean and fresh

Hei!

Jeg fikk meg en skikkelig god natts søvn i natt, og jeg føler meg ordentlig uthvilt nå. Gårsdagen var tross alt fylt med masse, masse inntrykk og ikke minst, mye glede. Jeg skal ikke legge skjul på at jeg fortsatt er i litt ekstase, jeg mener, det er jo bare utrolig! Men med så mye inntrykk og alt, blir man smålig utslitt, så det var godt å føle seg uthvilt da jeg sto opp i dag. Nå har jeg laget meg en smoohite, lurer på hvor mange ganger akkurat den setningen er skrevet her på bloggen, og hører på den nye Adele-plata på min fine CD-spiller. Det er langt fra så retro som vinyl og platespiller, men jeg liker det. Det gir en litt ‘throwback-følelse’! Jeg har trening senere i dag, men fram til det trur jeg egentlig ikke jeg skal stort. Jeg har allerede rukket å støvsuge rommet og rengjøre det, så det føles veldig deilig her nå, haha. Standard fridager. 🙂

(Q) Hva er deres planer for fridagen?
~Mathilde~ 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg