Medieprisen 2016

Heihei, fine!

Jeg har ikke fortalt dere dette, men det er noe som kalles medieprisen. Det er en årlig prisutdeling for alle medieklasser i Vestfold, hvor det hele kan minne om en galla-utdeling. Elevene sender inn bidrag til diverse kategorier, og blir deretter nominert. Det blir kun nominert tre stykker i hver kategori. noe som gjør det trangt å komme gjennom juryens nåløye. Jeg leverte inn noen bidrag, og fik vite forrige fredag at jeg var nominert i hele to kategorier! De to var foto: portrett i studio og tekst: åpen klasse. For meg var nominasjonen en seier nok, men så klart hadde det vært gøy å vinne. I dag dro klassen avsted til Bakkenteigen i Horten, hvor alt foregikk. De hadde til og med tema, ‘dark and classy’, noe som gjorde det enda kulere! Så vet jeg ikke lenger hvordan jeg skal gå fram. Jeg vet ikke hva som blir riktig å si. Jeg vant begge prisene. To nominasjoner og to priser. Følelsen var helt ubeskrivelig, jeg finner ikke ord. Over 1300 bidrag, og jeg vinner to priser?! Det er bare sinnsykt. Jeg skalv i hele kroppen, og slet med å skjønne at det var virkelighet. Det betyr så mye for meg. Det er virkelig en anerkjennelse!! Takk til alle som har gjort dette mulig! Takk. 

(Q) Har dere vært borti lignende konsept?
(Q) Hva synes dere om bildene?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg