ADELE

Heihei!

Det har virkelig skjedd mye spennende de siste dagene, og jeg skal fortelle mer om det senere, men akkurat nå skal jeg ta for meg noe av det aller sykeste jeg noen gang har opplevd; Adele live. Hun hadde konsert i Norge, nærmere bestemt, Telenor Arena, søndag 1. mai. Jeg vet ikke helt hvor jeg skal starte, jeg vet ikke engang hvilke ord jeg skal bruke. Det er noe av det aller flotteste jeg har opplevd gjennom mitt 17 år lange liv. Adele er magisk. Stemmen hennes slår aldri en tone feil, og tekstene hennes har så mye mening bak seg. Jeg har elsket denne dama i en god stund, og jeg sang med på hver eneste sang. Det å faktisk se henne live, og høre henne spille sangene akkurat der og da betydde så mye for meg, og det var store deler av showet jeg bare ikke klarte å holde tårene tilbake.. Favoritten var nok uten tvil da hun sang sin versjon av “make you feel my love”, oroginalt av Bob Dylan, det er noe av det vakreste jeg har hørt -og sett! Men det skal sies, hun leverte virkelig i hver eneste sang! Jeg er så evig takknemlig for denne opplevelsen. Konserten var ubeskrivelig!! 

 dessuten, Adele må være tidenes vakreste kvinnemenneske!!

(Q) Fikk dere oppleve Adele live?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg