1. mai

Hei!

Nå er det søren meg 1. mai, og jeg gleder meg masse til alt mai har å by på. Jeg elsker denne måneden, det er 17. mai, det er masse fridager, og det skjer mye spennende. Dessuten er det også den siste vår-måneden, og vi nærmer oss sommeren med stormskritt. Jeg elsker at været blir varmere og at luften blir deiligere! Nå har jeg laget meg en deilig smoothie, med mango, ananas, banan og blåbær, og jeg trur dette må være en av favoritt-blandingene.. Samtidig har jeg satt på “Adele – live in New York” på skjermen. Den gikk på tv2 i går, men jeg fikk ikke med meg hele, og jeg er jo helt nødt til å lade opp med litt Adele-musikk før jeg drar på konserten etterpå!! Jeg kan virkelig ikke tro at om kun noen timer skal jeg se Adele og høre henne opptre. Det er bare uvirkelig. Jeg sitter med gåsehud oppetter kinnene allerede, jeg kan ikke engang tenke meg hvordan det vil være live! Nei, dette er nesten for stort. Ha en super 1. mai videre! 🙂

(Q) Skal flere andre se Adele i kveld?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg