takk for nå, Ål

Heihei!

Nå har jeg kommet hjem etter lang dag med en lang kjøretur. Jeg dro til Ål i Hallingdal i går, fordi laget skulle spille cup der. Jeg kjørte sammen med Helene og foreldrene hennes + Frida, og vi hadde en veldig koselig biltur oppover. Det tar omtrent fire timer å kjøre dit, så det er en lang tur, men vi hadde det veldig hyggelig i bilen! Da vi kom frem hadde vi en del tid på oss før vi skulle spille første kamp, hold dere fast, halv ett på natta(!). Det er bare en hall der, og for å få alle kampene til å gå opp, måtte vi spille så sent, men det skal sies at det egentlig bare var gøy! Vi vant den første kampen som var mot Bøler. Så fikk vi sove litt før vi skulle spille kamp nummer to. Den spilte vi mot Gol, og vant jaggu meg den også. Det var de to kampene som ble spilt i natt og i dag, etter det dro jeg og pappa hjem. Jeg får ikke spilt resten av kampene med jentene, for i morgen skal jeg jo på Adele-konsert!! Så pappa kom opp tidlig i dag, og kjørte med meg hjem igjen -sporty! Nå er vi hjemme og nokså slitne, men vi får heldigvis slappet av litt før vi skal ta fatt på Oslo-tur i morgen. Jeg gleder meg såå mye! 🙂

 ~mine fine~

(Q) Har dere vært på cup nå?
(Q) Hva synes dere om bildene?
~Mathilde~

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg