praksisplass og cupforberedelser

Heisann!

Jeg har faktisk ikke fortalt dere dette enda, men denne mandagen tilbrakte jeg på Østlands-Posten, som er lokalavisa vår her i Larvik. Jeg har fått praksisplass der, og skal være der alle mandagene fremover, noe jeg er utrolig spent på! Jeg får prøve meg på mye nytt, og lærer jo virkelig å kjenne ‘journalist-miljøet’ om jeg kan kalle det det, haha. Jeg stortrivdes der, og ble tatt så godt imot, jeg hadde ikke forventet en sånn velkomst.. Jeg ble ordentlig glad i stedet, og gleder meg enormt til mandagene fremover! De siste dagene har jeg slitt med å komme meg i form fra forrige uke, jeg bruker alltid så lang tid på å bli frisk, det er så kjipt… Men det blir stadig litt bedre for hver dag, så jeg krysser fingrene for det beste nå. Allerede i morgen reiser jeg avgårde på cup, og denne gangen skal vi helt til Ål i Hallingdal. Noen husker kanskje at jeg var der i fjor også. Det er en lang tur, men det blir nok veldig koselig, det pleier jo å være bra på cup, skulle jeg mene.Så i dag er det siste trening før vi drar, og jeg håper jeg klarer å delta på den. I dag hadde jeg også årsprøve i matte, noe som var deilig å få unnagjort.. Denne gangen har jeg faktisk en ganske bra følelse, og jeg vil si det kommer godt med på en såpass stor prøve! Nå skal jeg snart i gang med å pakke til cupen, og så får jeg se hvordan det blir med treningen. Vi snakkes! 🙂

(Q) Skal dere noe koselig i helgen?
(Q) Har dere praksisplass noe sted?
~Mathilde~

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg