7 second challenge | med Nora

Heisann!

Nå har jeg nok en gang fått til en collab-video, og det var en god stund siden sist jeg gjorde. Jeg postet denne videoen på YouTube for en uke siden, men har glemt å dele den her. Jeg var med Nora for en stund tilbake, det er mulig noen husker det, og da fikk vi blant annet spilt inn denne challengen. Videoen forklarer det som trengs, så snurr film, haha! Gi den mer enn gjerne en tommel opp, og husk å abonner på kanalen min 🙂

(Q) Hva synes dere om videoen?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg