alla dessa konfirmasjonar som kom och gikk

Hei!

Nå har jeg ikke fått oppdatert siden fredag, men det har sine grunner. Jeg fortalte at både broren min, Mikael, og kusina mi, Hannah, skulle konfirmere seg denne helgen, og dermed ble det full fart. Jeg holdt tale sammen med de to stesøstrene mine for Mikael, og det gikk utrolig nok feilfritt og bra! Som det vanligvis pleier å være i en konfirmasjon, var det masse god mat, for ikke å nevne kakene…! Det er også fint å samle hele familien sånn, og få pratet litt med alle sammen. Jeg ble veldig sliten etter selskapet, med tanke på at jeg ikke var helt i form fra før, men sånn er det. Selskapet var uansett fint, og jeg koste meg masse! Dagen etter var vi i kirken, Mikael og Hannah sto i samme kirke og derfor hadde den ene konf. dagen før den andre. Men så bar det videre til selskap nummer to for helgen. Det også var veldig hyggelig, og nok en gang fikk vi i oss god mat og deilige kaker. Kort oppsummert har helgen tatt en del krefter, men den har vært vanvittig fin! 

(Q) Har dere vært i konfirmasjon i år?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg