nu er det fredag

Heisann!

I dag kom jeg meg faktisk opp og på skolen, dere! Jeg følte meg litt bedre mot kvelden i går, men var fortsatt ikke i god form, så jeg tok et par paracet og ba om at jeg skulle bli frisk(ere). Det ser ut til at det hjalp, for da jeg våknet i dag kjentes kroppen mye bedre ut enn forrige dagen. Jeg er så klart fortsatt sliten og et godt stykke unna frisk, men jeg dro på skolen uten problemer, og det gikk helt fint! Nå er jeg hjemme, og er supergira for at det er helg. Jeg skal i en bursdag senere i kveld, da er det flotte Stine som skal feires, så det gleder jeg meg utrolig masse til! Og i morgen skal broren min stå til konfirmasjon, noe jeg er så spent på.. Så til slutt skal kusina mi også konfirmere seg til søndag, så dette blir en helg med full fart. Godt jeg er i bedre form, hehe. Ha en super fredag videre! 🙂

 ææ, NYX har endelig kommet til Larvik, og disse babyene er nå mine!!

(Q) Hva skal dere i helgen?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg