exhausted

Heihei!

I dag er jeg igjen hjemme fra skolen, og formen er om mulig verre enn i går. Kroppen kjennes vondere og hodet dunker ekstremt. Jeg prøvde å sove litt i natt, men fikk antakeligvis ikke nok søvn da jeg våknet mange ganger i løpet av natten, og slet med å sovne igjen etter. Jeg føler meg bare helt utslitt, og det føles så utrolig dritt, jeg er ikke klar for noe ‘flere-dagers-sykdom’ nå, jeg har masse som skjer i morgen og til helga.. Uansett, jeg håper virkelig dette er min siste dag borte fra skolen.. Beklager all klagingen, men jeg har en del frustrasjon å få ut, hehe.. 

(Q) Hvordan er formen deres i dag?
~Mathilde~

1 kommentar
    1. Huff høres fortsatt ikke bra ut! Kanskje det er lurt å dra til legen og fått sjekket opp! Kanskje du har mangel på jern. Det hadde jeg en gang, det var så vidt jeg orket å løfte føttene. Blir du ikke bedre til i morgen så bestill deg en time. Ønsker deg masse god bedring. Klem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg