home for today

Hei, dere!

I dag våknet jeg opp med tidenes verste form, eller det kan vel vurderes.. Men jeg hadde vanvittig sår hals, hodepine og kroppen verket, så jeg holdt meg hjemme i dag. Jeg er ikke typen som liker å være borte fra skolen, det vet dere kanskje, men i dag hadde jeg ikke klart å komme meg så langt som ut døra.. Det er utrolig kjipt når jeg er i slik form, og jeg krysser fingre og tær for at jeg blir bedre til i morgen. Hvert fall innen fredag, for jeg skal i konfirmasjon både lørdag og søndag denne helgen, og jeg nekter å være syk da! Håper at denne dagen gjør meg bedre, og hvert fall lar meg hvile litt, det trengs…

(Q) Er det noen flere som er syke i dag?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg