tuesday bliss

Heihei!

I dag sluttet klokken to, som jeg vanligvis gjør på tirsdager, og kjørte rett hjem. Normalt pleier vi å spise hos farmor og farfar på tirsdager, og da samles hele familien og har det koselig, men i dag er flere her hjemme syke, så dermed ble det ikke noe som dro herfra. Jeg er i grei form, jeg trur dessverre jeg begynner å få noe av det samme som går, men vi krysser fingrene for at det gir seg raskt! Vi hadde gym i tredje økt i dag, og for en gangs skyld følte jeg virkelig at jeg fikk til noe!! Vi var på treningsstudioet, og jeg klarte å yte skikkelig gjennom hele timen, og det vil jeg si meg fornøyd med. Jeg vedder sterkt på at jeg er støl i morgen, men det er verdt det. Ut dagen skal jeg ikke stort, men det blir nok litt skolearbeid og så skal jeg gjennomgå litt gamle bilder og sånt. Ha en fin dag videre 🙂

(Q) Hvordan har deres uke gått så langt?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg