neonparty

Heisann!

I dag har jeg hatt en ordentlig god-start på dagen, jeg har fått gjort unna noen ting, og har en deilig dag foran meg. Jeg sa det vel til dere i går, men jeg var i bursdag til Embla og Andrea, og de hadde neon-bursdag! Det skal sies jeg måtte grave litt ekstra i klesskapet for å finne noe jeg kunne bruke, men det endte opp i noe ganske velfungerende.. Vi hadde også skaffet oss neon-maling som vi stashet oss opp med, og det ble bare utrolig kult! Selve bursdagen var super-koselig, til å spise fikk vi kyllingsalat og pastasalat, og vi fant på mye gøy. Alle virket skikkelig gira, noe som gjorde det enda bedre, haha! Kvelden var i alle fall helt fantastisk!! 🙂

(Q) Hva synes dere om bildene?
(Q) Har dere vært i tema-bursdag i det siste?
~Mathilde~

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg