vellykket

Heihei!

Nå har jeg ikke mer enn akkurat kommet inn døra og fått av meg moped-tøyet. Jeg skrev jo i går at jeg skulle sove over hos Helene, og vi hadde det så vanvittig koselig! Først laget vi taco sammen, og etter det så vi på High School Musical (!!!) både den første og tredje filmen. Jeg var tidenes største HSM-fan da jeg var liten, og jeg har utrolig nok ikke sett filmene på evigheter, så det var himla gøy å se de igjen! Vi la oss ikke før klokka var mellom tre og halv fire, så jeg vil si vi koste oss masse, haha! I dag bestemte vi oss for å dra en tur til byen. I hovedsak fordi vi ville ta litt solarium, men vi trengte også et par saker, for etterpå skal vi nemlig i bursdag til Embla og Andrea, og de skal ha neon-tema!! Det kommer til å bli dødskult, jeg gleder meg såå masse 🙂

(Q) Hvordan har deres helg vært så langt?
~Mathilde~

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg