starter bra

Heihei!

Nå er enda en skoleuke ferdig, og jeg sier som alltid, at det er like deilig med helg. Jeg har ikke rukket stort siden jeg kom hjem fra skolen, men jeg har pakket et par saker, for om kort tid tar jeg mopeden en tur til Helene, og skal sove over der til i morgen. Jeg gleder meg utrolig masse, og jeg kan virkelig ikke huske sist vi hadde sleepover.. Vi skal lage mat og sikkert se på film og kose oss max i kveld, så skal vi i bursdag i morgen, men det er ikke før senere på kvelden. Så dette blir en bra start på helgen, kos dere i kveld! 🙂

 så var vi faktisk på fisketur med klassen i gymtimen på tirsdag. Det var utrolig morsomt (selv om ikke en eneste fikk napp), haha!

(Q) Hva synes dere om bildene?
(Q) Hva har dere gjort denne uka?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg