vårvær

Heisann!

Nå sitter jeg ved skriveborde mitt med litt vel mye greier foran meg.. Jeg blogger nå fra den ene PCen min, jeg redigerer en video fra skole-PCen min, og jeg har laget meg både te og smoothie for å starte dagen på best mulig måte! Det er ikke noe stress med arbeidet, men jeg har lyst til å få ferdig denne videoen i dag, så jeg bør nok jobbe på.. Men været i dag, dere!! Jeg våknet opp til strålende sol og skyfri himmel. Jeg har ventet så lenge på at våren skal komme med det fine, herlige været sitt, og endelig er den her. Og jeg håper virkelig den er her for å bli nå… Jeg skal en tur til Nora senere i dag, noe som blir super-koselig, for jeg har ikke sett henne på evigheter!! Jeg gleder meg masse 🙂 Ha en fin dag videre, og nyt været -hvis det er slik hos dere også da..!


åh, jeg får skikkelig vår-følelse av disse bildene!!

(Q) Er det like herlig vær der dere bor?
(Q) Hva skal dere i dag?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg