early morning

Heihei!

Jeg hadde planer om å blogge mer for dere i går, men kvelden tok en liten vri.. Jeg fikk vare ikke lagt ut noe mer, og håper ikke det var det største problemet. I dag har jeg hele dagen foran meg, og trur faktisk ikke jeg skal gjøre noe. Jeg våknet ganske tidlig, halv ni, og fikk et skikkelig kick av at jeg måtte støvsuge og rydde rommet, haha. Jeg vet ikke om det er noen flere som har det sånn, men noe ganger får jeg slike følelser av at jeg er helt nødt til å rydde. Litt deilig er det også da, for nå er rommet mitt rent og pent, og det allerede før klokken halv elleve på morgenen! Jeg tror jeg skal filme en video i dag, men utover det satser jeg på en skikkelig kose-dag! 🙂

(Q) Hva er dere planer for denne lørdagen?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg