Bergen

Heisann!

Nå begynner det jo å bli noen dager siden jeg var på en liten reise til vakre Bergen, men jeg følte likevel at jeg var nødt til å lage ett innlegg om turen, og hva vi gjorde og sånn. Det var pappaen min, stemoren min, stesøstra mi (Thea) og jeg som reiste. Vi skulle besøke hun eldste stesøstra mi, Anniken, som studerer der borte. Vi dro på fredags ettermiddag, og flyturen er jo ikke akkurat lang, så vi kom til Bergen før det ble kveld. Jeg og Thea bodde i leiligheten til Anniken og kjæresten hennes. Samme kvelden dro vi til sentrum og spiste deilig middag der. Så gikk vi til en koselig kafé og var der litt, før vi tok bussen hjem igjen. På lørdagen gikk vi rundt i byen og shoppet og sånt. Vi gikk både rundt på torget der, og var innom de ulike sentrene der. Vi fikk, igjen, stoppet innom noen kafeer, og hadde en veldig hyggelig dag! Vi var i sentrum også på søndagen, men da var jo det aller meste stengt.. Men, merkelig nok, fant vi jammen meg en og annen kafé hvor vi slappet av før vi måtte reise til flyplassen rundt fire. Vi gjorde ikke noe veldig spesielt der, men vi fikk gått i byen og i koselige smågater. Det var rett og slett en skikkelig herlig helg! Jeg er jo, som dere kanskje vet, helt forelsket i Bergen, og det er ingen tvil om at jeg kommer til å studere der om noen år!! 🙂

(Q) Har dere vært i Bergen før?
(Q) Hva synes dere om bildene?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg