stressed out

Hei fine!

Herlighet, så lenge siden sist… Altså jeg har ikke en gang fått skrevet om Bergen. Jeg lover det kommer ett innlegg om det i løpet av uken. De siste dagene hat utrolig nok vært veldig stressende.. Jeg hadde ikke noe tid på søndagen, for da kom vi sent hjem fra flyplassen, og hadde nok med å pakke ut sakene og slikt. I går fikk jeg slutte tidligere på skolen, for å ta bilder/skrive tekster hjemme, og trudde egentlig jeg hadde ganske mye tid til overs, men det endret seg. Jeg dro til mamma, og vi endte opp med å bake gulrotkake, haha normalt på en mandag, og det tok fort litt tid også. Så kom jeg tilbake til pappa igjen, og da rakk jeg ikke stort før jeg skulle på trening. Det var veldig deilig å få trent litt igjen! I dag dro jeg også til mamma etter skolen, og det spiste jeg middag og hun hjalp meg med å flytte den store skinke-kommoden jeg hadde stående der, inn i bilen, og til pappa, siden jeg bor litt mer der. Nå har jeg endelig fått organisert all sminken slik det skal være, og jeg ble såå fornøyd!! Og ikke minst snek det seg inn litt tid til å oppdatere dere. Så nå skal jeg lage meg en kopp te, og kose meg ut kvelden! 🙂

(Q) Hvordan ser deres uke ut?
~Mathilde~

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg