enda en tur?

Heihei!

Herlighet, som denne uka har flydd avgårde.. Vel, vi startet jo på skolen på tirsdag, så det kan godt hende det har noe med det å gjøre, men uansett. I dag var vi så heldige å sluttet halv tolv på skolen, men vi måtte jobbe litt hjemmefra. Det gikk helt fint, og jeg skal overhodet ikke klage når jeg får dra såpass tidlig! Jeg fikk gjort det jeg skulle, så måtte jeg kjøre videre, for jeg skulle først en ærend i byen, så skulle jeg på middag til ste-besteforeldrene mine. Jeg har ikke mer enn akkurat kommet hjem derfra nå. Men jeg kom på at jeg fullstendig har glemt å fortelle dere at i morgen reiser jeg på en liten tur igjen. Jeg skal ikke så veldig langt denne gangen, men jeg gleder meg så masse!! Jeg skal nemlig til Bergen sammen med Thea, Janne og pappa for å besøke hun største stesøstra mi, Anniken, som studerer der. Jeg var der for halvannet år siden, og forelsket meg helt i byen!! Nå er jeg så heldig som får ta turen dit igjen.. Men jeg får sette i gang med å pakke, jeg har ikke startet engang, heheh.. Vi snakkes! 🙂

(Q) Har dere noen reiseplaner fremover?
(Q) Har dere vært i Bergen?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg