påskeaften

Heihei!

I dag har jeg vært en tur hos hun ene tanten min sammen med reste av familien på mamma sin side. Det var i hovedsak for at alle småbarna sjulle ha det gøy sammen, men jeg må si jeg koste meg, jeg også! Jeg kom hjem for snart to timer siden, og etter det har jeg bare slappet av med YouTube, og slikt. Jeg hat forresten lagt ut en ny video, men jeg skal dele den i ett eget inlegg senere. Det er jo påskeaften i dag, og jeg skal ærlig innrømme at siden jeg dro til Paris mistet jeg helt styr på at det har vært både skjærtorsdag og langfredag.. Men da jeg kom opp på rommet mitt i sta hadde noen vært innom med påskeegg til meg! -jeg har en liten mistanke om hvem, haha. Nå skal kvelden bare nytes fra min side, ha en fin påskeaften!

(Q) Har dere fått påskeegg i dag?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg