to fine dager

Heihei!

De to siste dagene har jeg virkelig kost meg! Dere vet jo at jeg var i byen med Maren på lørdag, og det var skikkelig deilig med en bytur i den vårvarmen som kom. I går fortalte jeg jo såvidt at jeg skulle på en slik “1000 års gudstjeneste”, og jeg kjørte moped ut til Mølen hvor den skulle arrangeres. Det var flere tusen mennesker der, så det var uten tvil folksomt og litt ‘trangt’ der, men jeg fant Helene og Helga, og vi ble sittende sammen. Vi hadde det veldig hygelig, og da det var ferdig på Mølen ble vi enige om at det hørtes veldig bra ut med lunsj på Baker’n, og det ble det til. Vi kom oss dit, og ringte Maren for å høre om hun også ville komme en tur. Vi ble oss fire, og det var virkelig koselig å samles, litt flere av jentene, igjen! 🙂

(Q) Hva gjorde dere i går?
~Mathilde~

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg