morning

Hei!

Til tross for at jeg faktisk kunne sove lenge i dag, valgte hodet mitt at det ikke lenger ville sove allerede klokken ni. Her hadde jeg ale muligheter til å sove lenge, ikke minst for å ta igjen for hvor tidlig jeg måtte opp i går, men neida. Takk, kroppen min.. Det var skikkelig uvant å våkne opp og dra fingrene gjennom håret, det var jo omtrent ikke noe der, haha. Jeg synes fortsatt det er litt uvant, men jeg tror det går seg til ganske raskt. Jeg er hvert fall veldig fornøyd enda! For øyeblikket hat jeg akkurat laget meg en smoothie med skikkelig antioxidant-boost, altså masse blåbær, og naam! Senere i dag er planen å dra på en “1000 års gudstjeneste” som arrangeres på Mølen. I år er det tusen år siden Olav den Hellige vant ‘slaget på Nesjar’, og det er virkelig gjort store greier ut av det. Det blir sikkert spennende! Vi snakkes senere i dag 🙂

(Q) Har dere noen planer for søndagen?
~Mathilde~

1 kommentar
    1. Våknet selv halv 9 i dag, sola skinner sånn i vinduet så våkner med en gang 🙁 Kanskje på tide å gjøre noe med det. Hehe! Har forresten ukens blogg konkurranse på bloggen, artig om du vil være med! God påske 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg