forandring fryder?

Heiheii!

Nå er jeg vel hjemme igjen etter en super-vellykket bytur! Jeg møtte Maren, og vi kjørte sammen til Larvik sentrum, og det var enda litt tid til jeg hadde time hos frisøren, så vi gikk innom Hungry Heart café, og koste oss der. Jeg drakk ‘salty caramel frappe’, og herlighet, jeg har aldri smakt noe bedre i hele mitt liv!! Så gikk vi til Jazz frisør, hvor jeg klipper meg, og frisøren jeg har er så utrolig koselig.. Vi snakket litt om hvordan jeg ville ha det, og så satte vi i gang. Først vasket hun håret mitt, så startet klippingen. Jeg skal ærlig innrømme at jeg var veldig nervøs, og litt redd, men altså, det er bare hår, det gror ut igjen. Men det var ingen grunn til bekyimring. Jeg er virkelig sååå fornøyd, åh! Hun stylet håret mitt litt også, så nå er det krøllete, og da vil det bli bittelitt lengre når jeg har det vanlig rett, men jeg elsker det uansett!!! 

Før/etter:


in lovee

(Q) Hva synes dere om den nye frisyren min?
~Mathilde~

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg