soon to be short-haired

Hei på dere!

I dag sto jeg opp 5.30 av den forferdelige grunnen at jeg skulle sitte vakt på PW-cup for 00-01 årsklassen. De spiller flere kamper i Nesjarhallen, og da har vi det som dugnads-jobb. Det er ikke så gærent å stå og selge billetter akkurat, men å måtte møte opp i hallen klokka syv, det er ikke innafor, haha.. Heldigvis kom Hlene og solgte med meg klokka åtte. Det reddet meg!! Vi vra ferdige krundt elleve, og så på en kamp, før vi dro hjem hver til vårt. Nå har jeg ikke så god tid, for jeg skal snart møte Maren, så skal vi moppe inn til byen, for jeg skal klippe meg! Ææ, jeg er så spent.. Jeg skal faktisk klippe ganske mye, så jeg skal love dere at dere vil få se bilder etterpå! 

(Q) Hva gjør dere i dag?
Husk å stille spørsmål til Q&A’en!
~Mathilde~

3 kommentarer
    1. Hei,
      jeg husker nå en julemiddag, i huset til farmora mi, Ågot, på Sand, i Svelvik, (et hus jeg har hevd på mener jeg, for jeg fikk disponere et par skuffer i reolen der, så da har jeg bruksretten mener jeg).
      Jeg husker en julaften, på 80-tallet.
      Onkelen min Runar Mogan Olsen, reiste seg, og feis, i et hjørne, i stua, ved plassen hans, ved spisebordet.
      Men fisen var lydløs.
      Og han fortalte det, at han ble kalt ‘pruppen’ i sine yngre dager.
      Så prompelyden hans, hadde antagelig forsvunnet på Tannlegehøyskolen, vil jeg si.
      Mvh Erik Ribsskog (personnummer 250770 30568)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg