!!påskeferie!!

Hei!

Fy flate, så godt det var å dra fra skolen i dag til å vite at det er påskeferiee! Vi har ikke hatt en veldig ‘tung’ uke, men vi har gjort mye siden vinterferien, og det gjorde det ekstra fint med fri i en uke nå. Da jeg sluttet for dagen, klokka to, tok jeg bussen til Anne Thea og var der i lange halvannen time, før pappa tok meg med hjem fra jobben. Selv om jeg ikke fikk vært med hun så lenge, hadde vi det veldig koselig! Vi fikk skravlet masse og startet på Grease, haha! Nå har jeg jo vært hjemme en stund, og alle de andre er borte og opptatte med håndball og slikt.. Jeg ble nesten akkurat ferdig med å spise middag, så nå har jeg ikke mer som skal skje i kveld. Jeg tenker meg nok den kommer til å fylles med Friends og kos. Så må jeg jo også pakke, for nå er det virkelig ikke lenge til vi drar til Paris! Jeg gleder meg såå masse… God påske, da mine fine 🙂




Her er da min uke i bilder.

(Q) Har dere noe koselige planer for påsken?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg