nytt design!

Heihei!

Som dere antakeligvis merker, har jeg fått et nytt utseende her på bloggen. Det er superflinke Tonje som har ordnet det for meg, både litt nytt i designet, profilbilde og ikke minst headeren. Jeg synes den ble såå fin!! Det var virkelig på tide med en liten oppussing på bloggen nå, jeg har jo ikke skiftet header siden sommeren for snart to år siden, og jeg har forandret meg ganske mye siden den tid… Jeg er hvert fall utrolig fornøyd, og heldigvis har jeg Tonje til å hjelpe meg med den delen, haha! 🙂

 

(Q) Hva synes dere om det nye designet og headeren?
~Mathilde~

2 kommentarer
    1. elsker designet og bildene av deg er kjempefine, men jeg prøvde legge deg til som venn, med det gikk ikke. linken fungerer ikke tror jeg… og er e- post adr din riktig? 😉 prøvde sende deg noe der også uten hell…
      ha en fin dag videre! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg