endelig vår?

God formiddag!

I dag sluttet jeg veeldig tidlig på skolen, faktisk så tidlig som klokken ti! Jeg hadde time hos psykologen min da, og i utgangspunktet skulle vi slutte halv tolv på skolen, men siden jeg ikke ville være tilbake før 11, fikk jeg dra da. Det var virkelig deilig… Været i dag er helt nydelig, sola steker virkelig! Jeg kjørte moped til skolen, og det i seg selv er ren glede. Da jeg kom hjem skiftet jeg til en mye mer vårlig genser og satt meg ut på verdandaen med en kopp te og en bok. Jeg ble sittende der i tre kvarter og bare nyte solen og varmen. Jeg håper virkelig at snøen smelter av dette!! Ha en fin dag virdere, kjære dere 🙂

(Q) Hvordan er været der dere bor?
~Mathilde~

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg