om en uke går reisen til…

…PARIS!!

Hei dere, jeg er så utrolig gira nå! Da jeg konfirmerte meg for snart to år siden, fikk jeg i gave av pappa at vi skulle på en ferietur sammen, men vi fikk aldri tatt et tak og dermed ble det heller ikke noen tur det året, eller i fjor.. Men nå hadde vi bestemt oss for at vi virkelig skulle ut å reise denne våren, og jeg var klar på hvor jeg ville helt siden jeg konfirmerte meg. Paris. Så for omtrent to uker siden, satt jeg meg ned med pappa og Janne og kikket på flybiletter og hotell, og vi bestilte tur til fashion-hovedstaden! Vi tre skal dra i påskeferien, og i dag er det faktisk bare én uke til vi drar, det er jo helt sinnsykt!! Jeg gleder meg helt vanvittig masse, og kan ikke vente med å dele bilder og minner med dere. Vi vlir der fra mandag til torsdag, og har ganske bra med tid der. Hvis dere har noen steder dere anbefaler eller som vi er helt nødt til å besøke, gjerne la meg få vite om det i kommentarene. Jeg kommer nok til å skrive om hvor mye jeg gleder meg hele denne uka, så prepare, haha!


Dette blir såå bra!!

(Q) Har dere vært i Paris før?
(Q) Hva er verdt å få med seg?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg