feirer min fine

Heisann!

Litt sent innlegg der, kanksje? Jeg glemte helt å blogge på ettermiddagen i dag. Helene kom hit, fordi vi skulle ordne oss sammen til Camilla sin bursdag. Hun var her rundt tre-tiden tror jeg, og vi hadde det veldig koselig sammen! Som nevnt, så feiret Camilla bursdagen sin, og jeg har egentlig akkurat kommet hjem fra den. Hun hadde mexikansk tema, og det var utroig kult!! Jeg skal skrive om det i morgen, for jeg har bilder av hvor kule vi var, hehe.. Nå ville jeg egentlig bare stikke innom for å oppdatere dere på det jeg gjorde i mellomtiden. Sov godt -eller noe, haha <3

(Q) Hva har dere gjort i dag?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg