begynner å bi standard

Heihei!

Herlighet så lenge siden jeg har satt meg ned for å skrive, føler jeg i alle fall, men jaja.. Denne lørdagsmorgenen var som alle andre har plaid å være, haha, dere kjenner vel sikkert til rutinen nå? Jeg våknet sent, lå og bladde gjennom de sosiale mediene i en times tid, så hopper jeg i dusjen. Da jeg kom ut satte jeg faktisk i gang å rydde, for dere vet kanskje ikke dette, men jeg elsker virkelig å rydde, eller jeg elsker følelsen av når noe er rent eller ryddig! Etter jeg hadde surret litt rundt med det, gikk ned ned ti kjøkkenet og lagde meg en deilig smoothie, egentlig tilnærmet sorbet. Jeg vet ikke om en bedre måte å starte dagen på enn dette! Kos dere i dag 🙂

(Q) Pleier dere å starte lørdagsmorgenen på en spesiell måte?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg