rolig fredag

Hei på dere!

I dag hadde jeg bare vanlige fag på skolen, og gjorde ikke noe spesielt egentlig.. Vi slutter to på fredager, og det er veldig deilig med tanke på at de fleste andre slutter halv fire. Jeg tok bussen hjem til mamma og var der frem til pappa var ferdig på jobben. Da kom han og hentet meg, og vi kjørte hjem hit. Det har ikke skjedd mye siden det, jeg har fått filmet en video, og skal få redigert den snart en gang. Ellers skulle både Mikael og Thea avgårde i kveld, så pappa og Janne kjørte de, og dermed var jeg hjemme alene i nesten to timer (ikke at jeg fylte de med noe meningsfult..). Nå kom de akkurat hjem igjen, og vi skal snart sette i gang med å lage maten for i kveld! Håper dere har en fin fredag videre, vi snakkes! 🙂

(Q) Hvordan har deres fredag vært?
~Mathilde~

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg