snø igjen?

Heihei!

I dag har vi jobbet med medie hele dagen, og vi har arbeidet videre på dette nettstedet vårt. Vi har kommet ganske langt nå, og det hadde vært kult om dere sjekket ut siden HER. Det samme gjorde vi i grunn i går også, og jeg må si at jeg liker det godt! Jeg har heldigvis blitt mye bedre siden mandag. Jeg er fortsatt utrolig sliten og slapp, men har klart to skoledager uten alt for store problemer, så det er jo bra! Onsdager er veldig deilige, for jeg har ingenting jeg trenger å gjøre når jeg først kommer hjem fra skolen, så i dag har jeg fylt tiden sålangt med YouTube, Netflix og te, veldig innafor! Da jeg våknet til morgenen i dag ble jeg møtt av et ikke fullt så hyggelig hvitt teppe ute på bakken. Jeg var så gira for å kjøre moped igjen, og tenkte at våren var på god vei, men ser ut som om vi får slite oss gjennom en periode med snø litt til… 🙂

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

(Q) Hva har dere gjort de siste dagene?
(Q) Hva synes dere om bildene?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg