ikke i form

Hei dere!

Jeg våknet opp i dag fullstendig tappet for krefter. Jeg prøvde å stå opp og kle på meg, men selv det ble for slitsomt.. Jeg fikk sagt ifra til skolen at jeg ikke kom, og la meg igjen. Jeg sov til litt over elleve, og det kjentes godt å samle litt krefter. Jeg har jo ikke særlig mye fravær, og jeg liker ikke å være borte fra skolen, men i dag var en av dagene hvor jeg hadde endt opp med å gjøre dårlig arbeid om jeg dro. Jeg fikk på meg klær og gikk ned for å lage meg en kopp te og skjærte opp et eple med kanel over. Jeg har prøvd å slappe av så godt jeg klarer, men det er ikke så lett når kroppen er så dårlig.. Jeg får bare prøve å holde meg rolig resten av dagen, sett bort ifra at jeg har lovet pappa å gå en tur med hunden vår. Vi snakkes 🙂

(Q) Er det flere som også tibringer dagen hjemme?
~Mathilde~
 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg