cup og venner

Hei!

I går fikk jeg jo ikke ut noe innlegg, men jeg har nesten en gyldig grunn.. Helene og jeg hadde avtalt å mtøes i Farrishallen fordi det er PWcup denne helga, og vi skulle blant annet se på Marie spille to kamper med laget sitt. Vi så den første, som var rundt ett, så gikk vi til Subway i byen og spiste der, og fikk tilbake igjen. Så gikk vi til Arena Larvik, for der spiltes det også noen kamper, og vi så på de også. Til slutt gikk vi til Farisshallen igjen og så på den siste kampen til Marie. Vi ble hentet, og Helene ble med meg hjem. Vi så på Mesternes Mester og en del episoder av Underholdningsavdelingen -det er det beste med lørsdagskvelden, haha! Hun dro litt over elleve, så da var det ikke så mye tid til å blogge, men det gjør vel ikke så mye.. På fredagen var jeg jo hos Kristian, som jeg nevnte at jeg skulle, og vi hadde det så utrolig koselig! Vi samlet gjengen fra klassen, og så på film, besteilte pizza og badet i jacuzzien hans. Vi hadde så hyggelig!

(Q) Hva synes dere om bildene?
(Q) Har dere gjort noe koselig i ferien?
~Mahilde~

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg