hit og dit

Hei dere!

I dag startet jeg dagen med å forsove meg til legetimen min.. Jeg trudde jeg hadde satt på alarmen, slik at jeg hadde litt god tid på meg, men den var tydeligvis ikke på. Jeg måtte kjøre halv elleve, og bråvåknet ti over ti, så jeg stresset noe ekstremt for å prøve å stelle meg og gjøre meg klar før jeg skulle kjøre, og jeg klarte det sånn halvveis! Jeg fikk kjørt mopeden igjen, og jeg bare elsker været sånn det er nå! Det går jo skikkelig mot vår, og det er ikke mye osm gjør meg gladere enn å ta frem mopeden etter en lang, kald vinter. Nå er jeg i alle fall hjemme igjen, og skal avgårde igjen om ikke så veldig lenge. Jeg, og flere av vennene i klassen, skal møtes hos han ene, Kristian, og ha en koselig kveld sammen. Jeg drar i kveld, og gleder meg utrolig masse! Vi møtes så sjeldent utenfor skolen, så dette blir veldg hyggelig!

(Q) Hva er deres planer for dagen?
~Mathilde~

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg