yesterdays

Heihei!

I spurte Helene meg om jeg hadde lyst til å være med en tur til byen, og det hadde jeg så klart veldig lyst til! Janne og pappa skulle til byen uansett, for vi holdet på å innrede en plass her i andre etasje som skal bli til en stue/TV-krok, så de skulle ha noen ting til det. Da passet det veldig fint at vi dro til byen, og fikk sitte på med de. Helene og jeg dro på Nordbyen og gikk litt rundt i butikker og kikket, og, for min del, handlet litt mer enn kanskje nødvendid, haha.. Koselig var det i alle fall! Da jeg kom hjem rakk jeg ikke gjøre så mye, for da tok jeg mopeden og kjørte til Arena Larvik for å se på LHK spille kamp. Da den var ferdig, var jeg hjemme ganske sent, men dagen var veldig fin, totalt sett! 🙂

(Q) Gjorde dere noe koselig i går?
~Mathilde~

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg