Dagali

Heihei!

Nå har jeg kommet meg opp og ut av senga. Jeg har faktisk klart å holde døgnrytmen ganske bra så langt i ferien, men kjenner jeg meg selv rett, kommer jeg nok til å kødde den opp snart.. Nå har jeg fått over bildene fra turen til PC-en, jeg tok bare mobilbilder der fordi det hadde vært stress å ha med seg kamera overalt, men u see. Vi kom til Dagali, hvor hytta vår ligger, på fredags kveld. Dagli ligger i Nora og Uvdal kommune og Buskerud fylke, hvis det skulle si dere noe som helst.. Vi rakk ikke gjøre noe spesielt den kvelden, vi bare spiste og ryddet ut sakene våre. På lørdagen tok vi en liten tur med langrennskiene, og jeg er ikke den største fanen av det, så jeg gikk tilbake litt før de andre. Resten av dagen slappet jeg av med strikketøy og en bok, skikkelig hyttekos med andre ord! Søndagen og mandagen gikk til å stå på slalåm. Jeg skal innrømme jeg var litt nervøs, spesielt siden jeg ikke har stått på to år, og var redd jeg hadde mistet all teknikken. Men det gikk utrolig fint, muligens bedre enn tideligere også! Jeg koste meg utrolig masse i bakkene, og skulle gjerne stått enda mer, haha! Så ryddet og vasket vi hytta i går, og startet på hjemturen. Det er veldig deilig å være hjemme igjen, spesielt siden det ikke er innlagt vann på hytta, og jeg brukte opp all 4G’en min.. Haha, men nå er jeg i alle fall hjemme, og det kjennes godt!

(Q) Hva synes dere om bildene?
(Q) Har dere vært på hyttetur i ferien?
~Mathilde~

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg