home

Heisann!

Nå har jeg endelig kommet hjem igjen fra en deilig hyttetur! Det har jo vært en veldig fin tur, og det er alltid godt å kome seg litt bort og opp i høyden i blant.. Jeg har ikke rukket å gjøre noe her hjemme enda, annet enn å dusje, og det skal jeg love dere var deilig!! På hytta der jeg var, er det nemlig ikke innlagt vann, så dere kan tenke dere hvordan det kjennes ut når man kommer hjem til ordentlig do og dusj! Jeg skal fortelle mer om turen senere, men nå må jeg rydde ut av kofferten og gjøre et forsøk på å ta igjen alle YouTube-videoene jeg har misset… Vi snakkes 🙂

(Q) Hva har dere gjort så langt i vinterferien?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg