VLOG uke 4

Hei!

Jeg fant ut at jeg helt hadde glemt å poste denne vloggen her på bloggen. Jeg filmet den i uke fire, og det begynner jo å bli litt siden, men bedre sent enn aldri? Nå er jeg på vei til hytta, eller nesten, jeg holder på å pakke de siste små tingene. Så skal vi veldig snart kjøre avsted. Det blir fire timer i bil, og jeg kunne godt klart meg med litt kortere tur, men skal ikke klage. Jeg gleder meg masse til å endelig stå på slalåm igjen, og ha typisk hyttekos! 🙂

(Q) Hva synes dere om vlogen?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg