valentines

Heihei!

Må bare beklage for så sent innlegg i dag.. Jeg hadde satt meg klar for å blogge og oppdatere dere om gårsdagen, men så streiket internettet vårt, og jeg fikk ikke kommet meg på noen steder. Det var så klart utrolig kipt, spesielt siden det er valentines day og mosdag i dag, og jeg hadde tenkt til å fortelle dere om min koselige morgen med smålig feiring og så videre, men neida.. Klokken tre i dag feiret Mikael bursdagen sin hos mamma med den siden av familien, og siden jeg er hos pappa, dro jeg dit litt før halv tre. Det holdt på en stund der, men det var bare koselig. Vi hygget oss med pizza og kaker og snakk. Nå kom jeg akkurat tilbake til pappa, etter å faktisk ha øvelseskjørt hit(!!), og skal snart sette i gang med et prosjekt vi jobber med i media. Ha en fin kveld videre!

 evig gjensynsglede med gullet!!

 snakker vi valentines-kaffe eller?

(Q) Hva synes dere om bildene?
(Q) Hvordan har dere valentinsdag vært?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg