a stop by

Heihei!

For bare ti minutter siden kom jeg hjem fra kampen i Nesjarhallen. Jentene spilte en grei kamp, en veldig bra andre omgang, men dessverre holdt det ikke helt ut mot Stømm, som var motstanderlaget. Det var koselig å se de igjen. Som sagt, kom jeg nesten akkurat hjem, og skal vel bare være her i omtrent to timer før det bærer avsted igjen. Da skal jeg til Bølgen kulturhus for å se på UKM! Jeg skal møte Anne Thea der rundt fem, og vi skal se på showet som starter klokka seks. Vi håper på å treffe Nora, for hun skal opptre med flere andre i dans, så vi kommer litt tidligere slik at vi rekker å snakke litt med henne! Jeg gleder meg så masse 🙂

(Q) Hva er deres planer for dagen?
(Q) Hva synes dere om bildene?
~Mathilde~

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg