morgenstund

Hei på dere!

Denne lørdagen startet skikkelig deilig! Jeg våknet og ble liggende i senga og se på en haug med videoer på YouTube som måtte tas igjen. Så kom jeg meg omsider opp og ryddet et par saker på rommet. Da jeg takk opp gardinene ble jeg møtt av SNØ(?!), og jeg vet ikke helt hva jeg føler om det.. Jeg synes det var så deilig nå som snøen hadde gått bort, og vår-været kom skikkelig frem. Jeg hadde faktisk små planer om å kjøre litt med mopeden i dag. Det ser ut til at den planen får ligge litt til. Sola skinner i alle fall, så jeg skal jo ikke klage på det akkurat.. Jeg tok meg en lang, deilig dusj, og hadde egentlig en liten spa-morgen med meg selv. Hva er bedre enn det? Nå har jeg laget meg litt te, og skal støvsuge rommet snart. Om ikke så veldig lenge skal jeg til Nesjarhallen for å se på jentene spille kamp, det blir gøy! Vi snakkes 🙂

(Q) Hvordan er deres lørdagsmorgen?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg