fastelavn

Heisann!

I dag sov jeg skikkelig lenge, og det føltes så godt! Jeg kom meg ikke i seng før ganske sent i går/natt, fordi jeg startet å se på Grease, og jeg kommer aldri over hvor fantastisk den filmen er.. Jeg skal se den ferdig nå, så fort jeg får dette innlegget ferdig. I går dro jeg på café med Anne Thea på formiddagen. Vi avtalte å møttes på Hungry Hearts klokken to, og det ble en veldig koselig cafétur. Jeg har jo sagt det før, men Hungry Hearts er så fin og det er så mye deilig der, jeg går aldri lei! Anne Thea og jeg var der en liten stund, spiste fastelavnsboller (det er jo søren meg fastelavn i dag!!) og fikk oppdatert hverandre på livene våres, haha neida, men det var så lenge siden vi hadde sett hverandre sist, så dette var midt i blinken! Etter vi hadde vært der, dro vi til Nordbyen på en liten shopping-runde. Jeg fikk handlet litt saker, og tenker å lage en sånn ‘collective-haul’ med innkjøp over en periode. Jeg var i byen med Anne Thea frem til halv seks, da tok jeg bussen hjem. Jeg skulle så godt som rett videre i bursdag til Marie da, men jeg rakk akkurat å skifte og touche opp sminken litt. Bursdagen var utrolig koselig! Vi spiste taco og danset rundt til hele sound-tracket til Grease (kanskje derfor jeg ble så gal etter Grease nå), og hadde det bare veldig, veldig hyggelig! 

 

(Q) Har dere spist fastelavnsboller enda?
(Q)Hva synes dere om bildene?
~Mathilde~

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg