soon to be weekend

Heihei!

Beklager fraværet mitt denne uken, men det har vært mye skole oppi alt dette.. Jeg hadde en matteprøve om økonomi i går, og trur den gikk greit. I dag hadde jeg prøve i naturfag om alternativ energi, og jeg har en god følelse på denne også! Nå er heldigvis de to vurderingene over, og jeg kan senke skuldrene og fjerne ti kilo fra dem. Det føles veldig deilig! Jeg sluttet mye tidligere i dag, og det skal jeg absolutt ikke klage på. Angående den artikkelen jeg skrev for Østlands-Posten på fredag, så har jeg fått så utrolig mange koselige tilbakemeldinger! Det var så gøy å skrive for dem, og dere kan lese det jeg skrev HER, og jeg fikk oppleve litt av hvordan det virkelig er å arbeide som journalist. 
I morgen skal jeg faktisk en tur til Oslo! Jeg skal ta toget som går fra Larvik litt over to, og er i Oslo rundt fire-tiden. Der skal jeg møte Mats Grimsæth, som jeg har skrevet litt om før. Han er en utrolig flink fotograf, og har nådd ekstremt langt i det han jobber med. Han er en stor inspirasjon for meg, og i morgen skal jeg være med han på et foto-oppdrag! Jeg gleder meg vilt, og ser for meg at det kommer til å bli bra! Er ikke sikker på om jeg får skrevet mye mer før Oslo, men det ser jeg an.. Vi snakkes 🙂

(Q) Hva synes dere om bildene?
(Q) Hvordan har deres uke vært?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg