Deilig frokostoppskrift ~ pestosnurrer

Heisann!

For litt siden så jeg på Kristine Ullebø sin blogg at hun hadde blitt inspirert av Wenche fra God Morgen Norge til å lage noe så genialt som pestosnurrer. Det blir nesten som pizzasnurrer uten pizzafyllet, og heller byttet ut med pesto. Jeg gjorde min egne lille vri på det, og brukte kun en vanlig oppskrift på rundstykker som jeg fant på nettet. Det ble litt enklere enn masse annet, og jeg ønsket bare noe enkelt der og da. Så bare let deg frem til en rundstykke-oppskrift du liker, og gjør slik som du vanligvis ville gjort når du baker rundstykker, helt frem til du skal forme de. Da kjevler man deigen ut til en stor flate og smører pesto over hele overflaten. Deretter lager du snurrer ut av deigen med pestoen, setter de på et stekebrett og setter de i ovnen i omtrent 15 min. Disse ble utrolig gode, og alle her hjemme likte de veldig godt. Med andre ord, de skal lages igjen! 

(Q) Hva synes dere om oppskriften?
(Q) Skal dere prøve den ut?
~Mathilde~

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg