vellykket feiring med flotte jenter

Heihei!

Gårsdagens kveld oppsummeres ganske greit i overskriften. Jeg feiret jo bursdagen min i går, og det var kanskje litt sent, men tanke på at jeg fylte 17 for over to uker siden, men det er som sant sies; bedre sent enn aldri. Helene kom til meg omtrent en time før gjestene kom, og hjalp meg med å ordne i stand maten og sånt. Maren og Marie kom en halvtime etter Helene, og det var veldig koselig å ‘starte’ med de tre! De andre som klokken syv, og da spiste vi taco, vi fikk også sett på semifinalen i herre EM i håndball, og Idol. Kanskje ikke det beste tidspunktet å legge en bursdagsfeiring på, men det gikk helt fint! Vi spilte også en del musikk og koste oss masse! 🙂

(Q) Hva synes dere om bildene?
(Q) Hadde dere en koselig fredagskveld?
~Mathilde~

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg