preparation

Heisann!

I dag har vært en utrolig stressende skoledag, men samtidig ganske stressende. Vi i klassen møtte opp på brannstasjonen klokka ni, for der foregikk det en øvelse som tok utgangspunkt i en kollisjon mellom personbil og buss. Jeg og et par andre fikk faktisk i oppdrag fra Østlandsposten. Vi skulle skrive en artikkel og lage en video-reportasje om det som skjedde der. Da øvelsen var ferdig måtte vi fort tilbake på skolen for å komme i gang med skriving og redigering. Vi holdt på en god stund, men er ferdige nå, og det føles så utrolig deilig! Det kommer trolig i ØP i morgen, så kanskje jeg deler det?
Nå gjør jeg klart til bursdag, for jeg skal nemlig feire sammen med jentene etterpå! Janne holder litt på med maten nå, så skal jeg hjelpe til snart. Jeg gleder meg så masse, jeg mener, det slår jo aldri feil med bursdager?! 🙂

(Q) Hva skal dere i kveld?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg