lørdagsparty

Hei!

I dag har jeg hatt litt av hvert å gjøre på planen, vi sluttet klokken to i dag i stedet for halv fire som er normalt, men jeg fikk dra enda litt tidligere for å ta bilder i Bøkeskogen sammen med Malin og kjæresten hennes. Hun stilte opp i kulda med ballkjolen sin, omringet av snøen og alle trærne. Bildene ble utrolig flotte, og jeg gleder meg til å gå ordentlig gjennom dem. Etter vi hadde tatt bildene gikk jeg ned til jobben til pappa og var der litt, så gikk jeg en kort tur til sentrum og handlet litt for pappa. Da jeg kom hjem var klokken rundt fire, og siden da har jeg bare spist middag og lagt over bildene mine fra telefonen til PCen, og det er litt av en jobb for å få litt mer minneplass på mobilen.. Men nå er jeg så og si ferdig med den delen. Som jeg sa, så var jeg jo i bursdag til Ada Celine på lørdagen, og det var utrolig hyggelig! Vi ble en god gjeng som spiste taco, danset i lange tider til høy musikk, og hadde en sykt bra kveld! Jeg koste meg i alle fall godt over middels, og hadde det så flott med så mange herlige mennesker! 🙂

(Q) Hva synes dere om bildene?
~Mathilde~

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg